Sen periode efter vaginaltabletter [Ekspertråd]

I begyndelsen af ​​februar begyndte jeg at tage vaginaltabletter ordineret af min læge til erosion. De var Pimafucin, Vitagyn C, Gynoflor og Fluomizin. Jeg havde min menstruation i den sidste uge af januar, så fik jeg den efter at have brugt de ovennævnte tabletter den sidste dag i februar. Lige nu skulle jeg have haft min periode omkring 30. marts, men den er ikke vist endnu. Kan det være på grund af at tage disse piller? Jeg er ikke gravid, jeg lavede en graviditetstest, og den kom negativt tilbage.

Der er forskellige grunde til den savnede periode, men det er usandsynligt, at det skyldes de medikamenter, du har angivet.

Hvis din menstruation ikke er startet 42 dage efter din sidste menstruation, anbefaler jeg, at du konsulterer din læge.

Husk, at vores eksperts svar er informativt og ikke vil erstatte et besøg hos lægen.

Barbara Grzechocińska

Adjunkt ved Institut for Obstetrik og Gynækologi ved det medicinske universitet i Warszawa. Jeg accepterer privat i Warszawa på ul. Krasińskiego 16 m 50 (registrering er tilgængelig hver dag fra 8 til 20).

Tags:  Sundhed Wellness Nyheder 

Interessante Artikler

add